Spustíte web, zaplatíte zaň nemalé peniaze a teraz čakáte na to, že v priebehu niekoľkých dní začnete zarábať ako blázon. Nechcem vás strašiť alebo odradiť, väčšinou to však takto nefunguje. Kde robíte chybu? Možno ste nedomysleli každý detail, a hlavne tie najpodstatnejšie detaily. Notes a pero na stole
 
Keď urobíte všetko, no veci aj tak nefungujú
Nezabudli ste na žiadny detail. Web vám dali dokopy profesionáli, potom ste si nechali napísať dobré texty a zainvestovali aj do SEO optimalizácie pre vyhľadávače. Obsah je fajn, tovar je fajn, všetko je stopercentne predurčené na to, aby vás ľudia v online svete zbožňovali. No oni vás nezbožňujú, lepšie povedané, oni ani len netušia, že existujete. Kde je chyba? Môže byť na viacerých miestach. Problém s ktorým sme sa stretli pri spúšťaní nového webu – e-shopu, my, boli PR články.
 
PR článok, ktorý je tvorený v rámci SEO optimalizácie, je väčšinou zameraný na spätné odkazy a ďalšie veci, ktorým sa úprimne až tak nerozumiem. Články, ktoré však majú za účel prilákať reálnych ľudí – zákazníkov na vaše webové stránky, to je niečo iné. Sú veľmi dôležité, bohužiaľ, niektorí na nich skutočne zabúdajú, čo je veľká škoda a ešte navyše aj veľmi nevýhodná škoda. Tie musia mať super obsah a byť umiestnené ešte na viac super weboch. Hovorím vám, ak neviete „kudy – kam“, toto vás zachráni. Ak nie, tak ste opäť niečo urobili nesprávne.Strieborný notebook položený na čiernom stole
 
Prečo práve PR články?
Možno sa čudujete a nerozumiete tomu, prečo hovorím práve o PR článkoch. Ako som mohol pochopiť pri zakladaní a propagovaní nášho webu, ide o jednu z najefektívnejších foriem reklamy. Článok, v ktorom nie ste vychválený do nebies, ale tak trefne a správne spomenutí, vám zaručuje úspech. Ak sa vaše meno – názov navyše objaví v istom časovom rozmedzí na viacerých miestach, vyhrali ste bonus. Takže, na PR článkoch nešetrite a hlavne na nich nezabudnite.